המוצר נוסף לסל הקניות:

המשך קניה באתר

תקנון

1. כללי
( א) אתר מילגה (להלן: "האתר") הנו אתר על רשת האינטרנט המהווה חנות וירטואלית ומשמש כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל. בעל האתר ומפעילו הנו "מילגה עולם של נוחות" (להלן: "מילגה").
( ב) פעולה באתר הנה כל פעולת רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר (להלן: "פעולה").
( ג) בכל מקום בו משתמשים בלשון זכר בתקנון זה, הכוונה גם לנקבה במשמע.
( ד) הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך באתר, ויהוו את הבסיס המשפטי לכל דיון בינך לבין מילגה.עקב כך, הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון. גלישה ו/או כל פעולה באתר, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון, לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
( ה) ויודגש, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הנו מודע לתקנון האתר ולכללי ההשתתפות באתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו / או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.

2. הזכות/כשרות להשתמש באתר
רשאי להשתתף בהליך המכירה על מנת לבצע פעולות לרבות רכישות, כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:
( א) המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, יראו את שימושך באתר כאילו קיבלת את אישור האפוטרופוס.
( ב) המשתמש הנו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.
( ג) המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף, שהונפק בישראל ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי.
( ד) המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.
( ה) המשתמש אינו עובד של ספק המספק מוצרים למילגה, לגבי מוצרים של אותו ספק.
( ו) המשתמש אינו עובד מילגה.
מילגה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה למכירות ו/או לבטל השתתפות של גולשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי ההשתתפות, או המנסים לפגוע בניהולן התקין של המכירות באתר. 
הרשמה לאתר והזנת פרטים אישיים
השימוש באתר יכול שיעשה הן על-ידי משתמשים מזדמנים והן על-ידי משתמשים רשומים. העלאת תכנים כלשהם לאתר (טיפים, קטעי שמע, סרטוני וידאו, השתתפות בבלוגים, פורומים וטוקבקים) תתאפשר רק למשתמשים שנרשמו לאתר ("משתמשים רשומים"). בעת ההרשמה תידרש להזין פרטים אישיים שלך (כגון: שם מלא, תאריך לידה, כתובת אי-מייל וכדומה) – עליך להזין פרטים נכונים בלבד ולעדכן ללא דיחוי את מנהלי האתר בכל מקרה של שינוי ו/או עידכון בפרטים אלה. בעצם הזנתך את פרטיך האישיים הינך מצהיר כי הפרטים שהזנת הינם נכונים ומדוייקים. בנוסף, בעצם הזנתך את פרטיך האישיים, הינך נותן את הסכמתך שפרטים אלו יכללו, כפוף להוראות הדין, במאגר המידע של מנהלי האתר ולכך שמנהלי האתר יעשו בהם שימושים שונים לרבות, שליחת דיוור אלקטרוני ישיר לבקשתך, והכל – כפוף להוראות הדין הרלבנטי וכמפורט בהצהרת הפרטיות [לינק].
משתמש יקר - במידה שהינך מעוניין להסיר את פרטיך האישיים ממאגר המידע של מנהלי האתר ו/או אינך מעוניין שישלח אליך דיוור ישיר על-ידי מנהלי האתר וזאת לאחר שנרשמת מיוזמתך - הינך רשאי לדרוש זאת ממנהלי האתר בכתב בכתובת: wecare@milega.co.il ומנהלי האתר ייענו לפניתך, והכל -כמפורט בהצהרת הפרטיות .
במידה שיובא לידיעת מנהלי האתר, כי הזנת פרטים שאינם נכונים, רשאים מנהלי האתר לחסום את גישתך לאתר ולא לאפשר לך לעשות באתר כל שימוש. יחד עם זאת יובהר, כי לאחר שהזנת את פרטיך האישיים האמיתיים ונרשמת לאתר יהיה באפשרותך לשנות את פרטיך האישיים ו/או להוסיף פרטים מלבד שמך המלא ותאריך הלידה שלך.

3. אופן המכירה
( א) מילגה מאפשרת לך לרכוש מוצרים ושירותים שונים באמצעות האתר, בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים הפועלים בישראל.
ספקים, בעלי חנויות, בתי העסק, ומפעיליהם (להלן: "הספקים") מציעים באתר מוצרים ושירותים למכירה בדרכים שונות.
( ב) עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג "דף פעולה", המוצר או השירות המוצע למכירה, ומחיר המכירה (להלן "דף הפעולה").
( ג) כדי לבצע הזמנה של מוצר או שירות יש תחילה לבחור את המוצר או השירות. לאחר בחירת שם משתמש וסיסמא, יש להקליד פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי (להלן: "טופס ההזמנה"), ואז הופך המשתמש ל"מבצע הפעולה". כדי שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה.
לאחר ביצוע הפעולה יבצע במילגה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה, ובשים דגש כי, עיסקת הקנייה תשתכלל רק לאחר מילגה תקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנוהלי העבודה הקיימים בינן לבין מילגה.
ההזמנה תרשם במחשבי מילגה וניתן יהיה לראות את ההזמנה בקישור "החשבון שלי" שבאתר. כמו כן יישלח אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 72 שעות מסיום הליך המכירה.
המידע שיוכנס למערכת האתר ישמש בין השאר לשליחת דואר אלקטרוני בנוגע למבצעים מיוחדים או עדכונים באתר. אם אינכם מעוניינים בקבלת דואר אלקטרוני אנא פנו למילגה לצורך מחיקתכם ממאגר מקבלי הדואר האלקטרוני כאמור.
יובהר ויודגש, משלוח הדואר האלקטרוני אינו מהווה ראיה על ביצוע פעולה ואינו מחייב את מילגה ו/או הספקים. רישומי מחשב עיבוד הנתונים של מילגה, המנהל רישום ממוחשב של כל הפעולות באתר כאמור, יהוו ראיה לכאורה לאמור בהן.

חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר ביצוע הפעולה.

ויודגש, הגשת פרטים כוזבים ביודעין עלולה לעלות כדי עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לספקים ו/או למילגה ו/או מי מטעמם עקב שיבוש הליכי המכירה.

( ד) במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של מילגה לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, יהיו הספקים ו/או מילגה זכאים לבטל את ההזמנה.

( ה) במקרה בו בחר מבצע הפעולה שלא להשאיר את פרטי כרטיס האשראי, ולהשלים את מסירת פרטי כרטיס האשראי דרך מוקד ההזמנות הטלפוני , תחשב הפעולה כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע"י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, יחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד קבלת פרטי האשראי ואישור העסקה ע"י חברת כרטיסי האשראי. יובהר ויודגש, היה והלקוח בחר באפשרות שייצור קשר טלפוני לצורך ביצוע קבלת פרטי האשראי, והלקוח לא פנה טלפונית ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של מילגה בתוך 7 ימים ממועד הפניה, יהיו הספקים ו/או מילגהזכאים לבטל את ההזמנה.

4. שיטת המכירה
( א) המכירה באתר הינה בשיטת מכירה רגילה.
( ב) מכירה רגילה היא מכירה של מוצרים במחיר קבוע מראש עד גמר המלאי.
( ג) הגולש בוחר מוצר ומבצע את הקניה בהתאם להוראות באתר.
( ד) במכירה רגילה רשאי הגולש לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי באמצעות הטלפון. לצורך כך עליו להשלים את הליך המכירה ולבחור ב"אופן התשלום" את האפשרות להשלים את פרטי כרטיס האשראי בטלפון דרך מוקד ההזמנות של מילגה. מכירה תחשב והושלמה רק לאחר שנוצר קשר טלפוני בין נציג מילגה לבין הגולש, מסר הגולש את פרטיו וקיבל אישור הנציג כי המכירה הושלמה.

יובהר ויודגש, שכל המוצרים המוצעים למכירה באתר מצויים במלאי, אם בשל נסיבות מיוחדות שלא ניתן היה לצפותן בעת ההזמנה אזל המוצר מהמלאי, תימסר על כך הודעה תוך יום עסקים ויוצע לצרכנים מוצר חלופי שווה ערך או כספם יושב להם לפי בחירתם.

5. מועדי המכירה
בשיטת המכירה הרגילה הנהוגה באתר ניתן לרכוש מוצרים 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, עד גמר המלאי.

6. מועדי אספקה, הובלה ומשלוח
( א) מילגה ו/או הספקים ידאגו לאספקת כל מוצר הנרכש על ידך באתר לכתובת בישראל שהקלדת בעת הגשת הצעתך. מילגה ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצרים או השירותים בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף הפעולה של המוצרים או השירותים. מילגה ו/או הספקים מתחייבים לספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט להלן.
( ב) מילגה ו/או הספקים לא יהיו אחראים לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של מילגה ו/או של הספקים לרבות שביתות, השבתות וכיוצ"ב, אבל יחד עם זה במקרים של עיכוב באספקה תנקוט החברה בכל האמצעים בכדי לפתור את סיבת העיכוב וכן תאפשר לצרכנים לבטל את העסקה ותשיב להם את כספםבמלואו.
( ג) באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית מילגה ו/או הספקים יאפשרו לצרכנים לבטל את העסקה בלי גביית דמי ביטול וכספם יושב להם במלואו, בנוסף מילגה מיידעת את הצרכנים מראש מהם האזורים המוגבלים לאספקה ומספקת להם את המוצרים במקום סמוך למקום מגוריהם, אם הם מעוניינים בכך.
( ד) התקנון של רשות הדואר לישראל [או של כל גוף אחר באמצעותו מילגה מבצע את ההובלה והאספקה של המוצרים או השירותים] יחול על כל אספקה/הובלה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב כל מציע.
( ה) מועד אספקת המוצרים/שירותים המפורט בדף הפעולה הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי של המזמין (ימי
אישור לעסקה מחברת האשראי של המזמין (ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג). מילגה עושה כמיטב יכולתה להקדים את מועד האספקה ו/או להתאימו לצורכי המזמין, וזאת בכפוף למדיניות חברת ההובלה "אביב שיגור"

ויודגש כי, בכל מקרה של בקשה לביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף ביטול העסקה לכך שמבצע הפעולה יחזיר את הנכס ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית וככל שהדבר אפשרי או סביר שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

7. שירות לקוחות
( א) בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר הנוגעות למפרט הטכני של המוצר,למידע על תפעול המוצר,אחריות, אנו מזמינים אותך לפנות לנציגי השירות במילגה.
( ב) פרטי היצרן או היבואן יופיעו על גבי המוצר  במקרים בהם המידע לא זמין ניתן לפנות ל מילגה דרך אי מייל שירות לקוחות.
( ג) לפרטים נוספים בקשר לאתר ופעילותו, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מילגה בדואר אלקטרוני wecare@milega.co.il  נציגי שרות לקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

8. שמירה על סודיות הנתונים ופרטיות המשתמש
( א) כדי לרכוש מוצר/שירות, מומלץ לבחור שם משתמש וסיסמה אישית, אשר ילוו אותך בכל הרכישות ו/או השימוש באתר. לאחר מכן הנך מתבקש לספק מידע נוסף לצורך ביצוע העסקה, כגון שם, כתובת, כתובת אלקטרונית, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי.
( ב) מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה נעשית עפ"י רצונו של הלקוח ובהסכמתו. מילוי הפרטים מעיד על הסכמתו של הלקוח למסירתם.
( ג) מטרת מסירת הפרטים האישיים היא לאפשר למילגה לספק את המוצרים ו/או השירותים ללקוח וללמוד מהלקוח על גמירות הדעת שלו בנוגע לרכישת המוצרים ו/או השירותים.
( ד) מילגה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש במידע ללא הרשאתכם אלא אם כן הדבר נדרש עפ"י דין או כדי למנוע שימוש לרעה. מילגה תאפשר גישה למידע רק לאלה מעובדיה הזקוקים למידע לצורך מתן שירות.
( ה) מילגה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן לפי תקן אך בקיום מקרים שאינו בשליטתו ו/או הנובעים מכח עליון, מילגה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

9. ביטולים
מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), כפי שיפורט להלן, למעט ברכישת פריטים מסוימים, המפורטים בסעיף 14ג(ד) לחוק הגנת הצרכן ואשר בהם, לא יוכל מבצע הפעולה לבטל את העסקה.

( א) ביטול עסקה/מכירה ע"י לקוח לפני משלוח המוצר:

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילויתימסר על כך הודעה לשירות הלקוחות של מילגה בדואר אלקטרוני wecare@milega.co.il  . העסק ייגבה דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם.

( ב) ביטול עסקה/מכירה ע"י מילגה לפני משלוח המוצר:

במידע ולקוח לא סגר את הזמנתו, לרבות עקב אי הזנת שם ומספר אמצעי התשלום (כרטיס אשראי) באמצעותו יתבצע התשלום, בתוך 14 יום ממועד ביצוע ההזמנה, תהא רשאית מילגה לבטל את ההזמנה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ואם נגבו כספים מהצרכן הם יושבו במלואם לצרכן.

( ג) ביטול לאחר משלוח המוצר:

במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות של מילגהבדואר אלקטרוני wecare@milega.co.il  תוך 14 יום מיום קבלת המוצר . בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה - החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, משלוח המוצר חזרה ייעשה על חשבון החברה, או אם הצרכן יבקש זאת, תשלח לו החברה שליח בתשלום.

( ד) ביטול רכישת שרות:

ברכישת שירות יכול מבצע הפעולה באתר לבטל את עסקת הרכישה בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

( ה) ביטול כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

על הלקוח לבדוק את המוצר מייד עם קבלתו. במידה שהלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לבטל את העסקה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם הודעה על הביטול תימסר בפקס/דואר/דוא"ל, הכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981.
במקרה שהביטול אכן מוצדק מהנימוקים לעיל, מילגה תזכה את הלקוח וכספו יושב לו במלואו באמצעות חברת האשראי.

(ו) ביטול מכירה ע"י מילגה והפסקת פעילות האתר:

בכל מקרה אשר בו, מחמת "כח עליון", נבצר יהא ממילגה לנהל את האתר כתיקנו, לספק את המוצרים או לעמוד בהתחייבות אחרת שלו, תהא מילגה רשאית לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם, בסעיף זה "כוח עליון" משמעו : לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני.

במידה וגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, ו/או יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או כל גורם תקשורת אחר בהשלמת תהליך הרכישה, זה או אחר, על צורותיו השונות, ו/או אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כוח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, לרבות בדרך של מכירה רגילה או אספקת המוצרים ו/או השירותים ו/או אם יחולו שינויים בשיעורי המס ו/או היטלים החלים על המוצרים ו/או השירותים בין מועד פרסום המוצר ו/או השירות לרכישה לבין מועד האספקה המתוכנן על פי תנאי רכישת המוצר ו/או השירות, רשאי האתר לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם ו/או להפסיק את פעילות האתר.

מבלי לגרוע מן האמור לעיל, מילגה תהא רשאית לבטל מכירה רגילה במקרה שתקלה טכנית חמורה מנעה או מונעת ממרבית המשתתפים במכירה מלהגיש הצעות, או משבשת בצורה אחרת את ניהולה התקין של המכירה. ובמקרה כזה תימסר לצרכנים פירוט בכתב על סיבת הביטול.

יובהר ויודגש, שכל המוצרים המוצעים למכירה באתר מצויים במלאי, אם בשל נסיבות מיוחדות שלא ניתן היה לצפותן בעת ההזמנה אזל המוצר מהמלאי, תימסר על כך הודעה תוך יום עסקים ויוצע לצרכנים מוצר חלופי שווה ערך או כספם יושב להם לפי בחירתם.
בוטלה מכירה כאמור מילגה ו/או הספקים ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
מבלי לגרוע מן האמור לעיל, מילגה תהא רשאית לבטל מכירה רגילה, במקרה בו קיים חשד כי משתתף או משתתפים מנסים או ניסו לחבל במזיד בתוצאות המכירה ו/או במקרה בו נודע למילגה לאחר פתיחת המכירה כי כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתה של מילגה לא ניתן יהיה לספק את המוצרים שבמכירה במועד המובטח.

במידה ותחול טעות חריגה  בהדפסה, בתיאור המוצר ו/או השירות, במחירו, בתנאי התשלום, בתמונת המוצר/שרות או בכל חומר הדפסה אחר, או בקבלת הנתונים ממגיש ההצעה, רשאית מילגה לבטל את הרכישה וכספם של הצרכנים יושב להם.

במקרה של ביטול עסקה יושבו כספם של הצרכנים. יודגש כי בהתאם לכללי אמון הציבור, במקרה של ביטול עסקה על ידי העסק, תימסר לצרכנים פירוט בכתב על סיבת הביטול.

ם, טיבם ועמידתם ויכולתם חלה על היצרנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים. המבצעים פעולות באתר מצהירים כי תוכן סעיף זה הובא לידיעתם וכי לא תהא להם כל טענה כנגד בעלי האתר ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם בקשר לכך.

האחריות לאספקתם, ביצועם, איכותם ועמידותם של השירותים המוצעים לרכישה באתר חלה על ספקי השירותים ועליהם בלבד.

כל מבצע פעולות באתר מצהיר בזאת כי ידוע לו והינו מסכים לכך שהאחריות להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר והדורשים התקנה והרכבה, תחול עליו ועל חשבונו הבלעדי, ואין לו ולא תהיה למבצע הפעולה באתר כל דרישה ו/או טענה כנגד מילגה ו/או מפעילי האתר ו/או ספקי ומשווקי המוצרים בעניין זה כאמור. בנוסף, ומבלי לגרוע מן האמור לעיל, יהא כל מבצע פעולה באתר אחראי לתחזוקתו ו/או אחזקתו ו/או לשירות הנדרש למוצר שרכש באתר, למעט אם נקבע במפורש אחרת ובכתב בתנאי רכישת המוצר.

11. קניין רוחני
(א) כל זכויות הקניין הרוחני במילגה, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של מילגה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר מילגה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.
(ב) אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב בלא קבלת רשותו המפורשת של מילגה מראש ובכתב.
(ג) אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים במילגה, בבסיס הנתונים במילגה, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים מילגה בלא קבלת הסכמת מילגה מראש ובכתב.
(ד) אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים מילגה לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמת מילגה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם תינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית.
(ה) אין להציג את האתר בתוך מסגרת ( Frame ), גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("קישור עומק"), אלא לעמוד הבית בלבד.
(ו) אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו מילגה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתו לכך מראש ובכתב.
(ז) השם מילגה וכן שם המתחם ( Domain name ) של האתר , סימני המסחר במילגה (בין אם נרשמו ובין אם לאו), שמה של מילגה וסימני המסחר שלה - הם כולם רכושו של מילגה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתו בכתב ומראש.
(ח) אייקונים ( icons ) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר ,לרבות גרפיקה,עיצוב,הצגה מילולית,סימני מסחר, סימני לוגו ( logo ) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של מילגה ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם כן מילגה נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
(ט) ככל שיש מילגה סימני מסחר ומידע (לרבות תמונות, שרטוטים וכו') שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושירותים למכירה באתר, כי אז סימני מסחר ומידע זה הינם רכושם של אותן חברות ואין להשתמש בהם בלא הסכמתן.

12. תנאים נוספים
(א) ם נופלת טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה, היא לא תחייב את מילגה וכספם של הצרכנים יושב להם במלואו. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
(ב) מילגה אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית ( link ).
מילגה אינה מתחייב כי הקישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.
(ג) מילגה ו/או מי מטעמו לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז מילגה שומרת את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה. בנוסף על כך, מילגה לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על מבצע הפעולה בלבד ועל חשבונו.
כמו כן, מבצע הפעולה יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר, אלא אם כן נכתב אחרת.
(ד) שנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט המוסמך בכל אחת מערי המחוז של בתי המשפט: תל אביב, חיפה, נצרת, באר שבע וירושלים. ובמקרים אלו החברה תשיב את התמורה ששולמה על ידי הצרכנים באופן מלא.
(ו)רישומי המחשב של מילגה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות.
(ז)מילגה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה וכללי השתתפות אלו מזמן לזמן. הרישומים יהוו ראיה לכאורה.

13. כרטיס מועדון
להלן תקנון המפרט את כללי חברות במועדון הלקוחות של מילגה ישראל ("הרשת").
חברת מילגה מקימה מועדון לקוחות ללקוחותיה בחנויות הרשת.
הצטרפות וחברות במועדון

1. ההצטרפות למועדון הלקוחות ("המועדון") תתאפשר לכל המעוניין בכך. המועדון לא ידחה את בקשת ההצטרפות אלא מטעמים סבירים.

2. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מסלול מועדון הלקוחות ואת תנאיו בכל עת ובהתאם לשיקול דעתה.

3. כל לקוח של הרשת רשאי להירשם כחבר במועדון. ההרשמה כרוכה בתשלום חד פעמי של 50 ₪.

4. החברות במועדון תקפה לכל חיי חבר המועדון מיום ההרשמה, אין להעביר חברות בין חברי המשפחה או לכל גורם אחר.

סכום דמי ההצטרפות נתונים לעדכון ע"פ שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

חבר מועדון נחשב רק מי שיעמוד בקריטריונים שנקבעו ע"י החברה ו/או שנקבעו מעת לעת על ידה וע"פ שיקול דעתה.

דמי ההצטרפות לא יוחזרו על ידי המועדון גם במקרים בהם תבוטל החברות ביוזמת הלקוחה או ביוזמת המועדון.

מבלי לגרוע מהאמור לעיל החברה רשאית להחליט על הפסקת חברות של חבר מועדון לאלתר בשל אי עמידתו בתנאי המועדון או בשל שימוש לרעה שעשה חבר המועדון, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

החברות במועדון מותנית, בין היתר, במילוי טופס הרשמה למועדון הכולל את הפרטים המפורטים של החבר. להלן: שם מלא, תאריך לידה, טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת מעודכנת.

מילוי טופס ההרשמה מהווה הסכמה של הלקוחה לקבלת הודעות וחומר שיווקי שהרשת מפיצה ו/או תפיץ בעתיד באשר למבצעים, הנחות והטבות בלעדיות המוענקים ו/או יוענקו בעתיד לחברות המועדון.

החברות במועדון והזכאות להטבות הניתנות בחברה תהיה מרגע ההצטרפות.

החברה תעדכן את המועדון לגבי שינוי בפרטיה, על מנת לאפשר למועדון להמשיך וליידעה לגבי מבצעים והטבות. המועדון לא יהיה אחראי לאי קבלת הטבה, הודעה או כל דבר הנובע מאי עדכון בפרטי החברה במועד או מכל סיבה אחרת.

לקוח אשר אינו מעוניין להירשם ברשימת התפוצה לשם קבלת הטבות ועדכונים או מעוניין לשנות את פרטיו יודיע בהקדם על כך למשרדי הנהלת הרשת בהודעה בכתב לדואר:

תיבת דואר 846 כרכור מיקוד 3710801- לידי הנהלת מועדון הלקוחותשרות לקוחות.

השימוש בכרטיס המועדון

כרטיס המועדון ניתן לחברה באופן אישי ואינו ניתן להעברה או לשימוש על ידי אחרת או באמצעות אחרת.

השימוש בכרטיס מותנה בהצגת הכרטיס במעמד הקנייה בצירוף תעודה מזהה של אותה המ ציגה.

בכרטיס המועדון ניתן יהיה לעשות שימוש בסניפי רשת מילגה בלבד וזאת ע"פ רשימה המתעדכנת מעת לעת באתר האינטרנט של החברה ולא בכל חנות אחרת המוכרת מוצרי מילגה בישראל או ב ח ו'ל

הטבות המועדון

1.    חברת מועדון תהיה זכאית להנחה חד פעמית בגובה 100 ₪ למימוש בין 7 ימים ל-3 חודשים מיום ההצטרפות למועדון.

2.    חברת מועדון חדשה תהיה זכאית להטבת יום הולדת חד פעמית של 20% מגובה העסקה בחודש היום הולדת הנקוב במשרדי החברה .

3.    חברות המועדון ייהנו מהטבות וממבצעים מיוחדים, עדכונים מיוחדים לגבי מכירות סוף עונה / מכירות מיוחדות, הגעת קולקציות חדשות ומבצעים אחרים, לפי שיקול הדעת הבלעדי של הרש ת .

4.    בעבור כל ר תה הבלעדית של הרשת והיא רשאית לשנות את הכמות בכל עת וללא הודעה מראש. כישה באחת מחנויות הרשת יצבור לזכותו החבר נק' יתרה. כמות הנק' שתינתן בכל רכישה, תהיה בהתאם להחלט

5.    משלוחים חינם מרכישה מעל 100ש"ח יינתנו רק על מוצר שנרכש במחיר מלא!! לקוח אשר רוכש עם הטבה/מחיר מבצע, לא יוכל להנות גם ממשלוח חינם, אין כפל הנחות/הטבות.

נכון לתאריך הקמת מועדון הלקוחות, כמות הנק' שתינתן לכל לקוח הינה כ-10% מגובה כל קנייה. הלקוח יהיה רשאי לממש את כמות הנק' העומדת לזכותו במידה וקיימות לזכותו לפחות 50 נק' או יותר.

יחס ההמרה למימוש1 נק' = 1 ₪.

לא ניתן "לצבור" נק' לאחר תום החברות במועדון הלקוחות.

רק הרישום אשר קיים במשרדי הרשת יקבע מה מס' הנק' שצב

רה כל חברה וחברה. צבירת הנק' הינה אישית לכל חבר וחבר ואינן ניתנות להעברה או לאיחוד עם חברה אחרת.

5.    לא ניתן לצבור נק' עם תשלום בשובר זיכוי.

6.    בעסקה שמקורה בשובר מתנה, ייצברו נק' רק בזמן בזמן קנייתו ולא במימוש השובר .

7.    חברי מועדון במועדונים שונים כגון "חבר" וכדומה רשאים לבחור בכל עסקה לאיזה חברות הם שייכים כדי לקבל את ההטבה המתאימה להם אין אפשרות לבצע כפילות בהטבות מועדון או להשתמש חלקית בהטבה חברה החשה עצמה נפגעת בכל הקשור למועדון הלקוחות זה או מכל עניין אחר הנובע מתקנון זה, רשאי לפנות בכתב להנהלת הרשת ולהעלות את טענותיה.

מטעמי נוחות בלבד, ובשל אופי מוצרי הרשת, כתוב תקנון זה בלשון נקבה. כל שנכתב בלשון נקבה יש לראות כנכון גם לגבי גברים.

הרשת תשמח לענות לשאלות החברות בטלפון שירות הלקוחות הכללי של החברה.

14. סמכות שיפוט
במקרה של מחלוקת הנוגעת לרכישת מוצר ו/או שרות באתר, על כל הכרוך והנובע מכך, יהיה מקום השיפוט באחת מערי המחוז של בתי המשפט: תל אביב, חיפה, נצרת, באר שבע וירושלים.

הצהרת פרטיות - המחוייבות שלנו להגנת הפרטיות

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.
כדי לודא מודעות המבקרים באתר, מופיע מידע זה הן בדף הבית של האתר והן בכל נקודה שבה נדרשים פרטי מידע אישיים.

המידע שאנו אוספים
בעמודים באתר שבהם ניתן להזמין מוצר או שירות, להזמין מידע וכו', נדרש מידע כמפורט:
שם, ת.ז., כתובת, דוא"ל, טלפון, מספר כרטיס אשראי וכו'.
לעיתים ניתן לרשום מידע הרלוונטי לאדם אחר, למשל, כשמזמינים מתנה לאדם אחר,
רושמים לגביו שם, ת.ז., דוא"ל, כתובת, טלפון וכו'.

מה אנחנו עושים עם המידע
במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנה של מוצר, שירות או מידע, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל חיוב הצרכן, הוצאת קבלה וכו').
המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה (כגון לחברת האשראי).
מידע הנמסר אודות אדם אחר לצורך משלוח מתנה משמש למטרה זו בלבד
במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר.
אם אתה מעוניין לקבל מידע נוסף אתה מוזמן לידע אותנו בדבר רצונך זה ונפעל בהתאם. בכל מקרה לא נעשה שימוש בפרטים שלך לצורך זה אלא אם בקשת זאת מפורשות. מצורף טופס בקשת מידע לכתובת הדוא"ל שלך בעניין מבצעים.

במידע לא מזהה, כלומר מידע שאינו יכול להיות מיוחס לאדם מסויים, אנו עושים שימוש כדי לשפר את האתר שלנו ולעדכן את ההתנהלות המסחרית שלנו ואת שירותינו, כשמידע לא שמי זה מועבר גם לגורמים אחרים, בהם המפרסמים אצלנו. לדוגמא: מספר המבקרים באתר, מספר הנשים הנרשמות לשאלון מסויים באתר, וכו', אך לא כל פרט מידע המזהה אישית את המבקר באתר.

כמובן שאיננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום, ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף זולת לצורך זה.

המחוייבות שלנו לאבטחת מידע
אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. אנו שומרים על המידע מעודכן, ומוודאים שימוש נכון בנתונים. יישמנו הליכים פיזיים, טכנולוגיים ואלקטרוניים כדי לאבטח את המידע שאנו אוספים באתר.

יצירת קשר איתנו
לשאלות בעניין הגנת הפרטיות באתר, וכן לתלונות על הטיפול במידע באתר, אנא פנה לאחראית על הגנת הפרטיות באתר, רינת שמאי למייל service@milega.co.il

הגנה מיוחדת על ילדים מתחת לגיל 13
איננו אוספים מידע לגבי מי שידוע לנו שהינו מתחת לגיל 13, אלא באישור הורה.

גופים נוספים הפועלים מהאתר
באתר פועלים גם הגופים הבאים: אמון הציבור