30% הנחה על הפריט השני
לא כולל מערכות ישיבה ומערכות חוץ
ללא כפל מבצעים ושוברים/הטבות
₪595
במלאי
יוגי שיק מדגם אהבה הוא חלק מהקולקציה MILEGA X PIOOPIOO קולקציית קפסולה ייחודית שעיצבה עבורנו מעצבת האופנה ואושיית הסטייל מור ולין. מוצרי הקולקציה מאוירים ונתפרו בקפידה באופן ידני אחד אחד. דגם אהבה מתאים לכל גיל וחדר בבית.
יוגי שיק הינה סדרת פופים מודפסים. ומעוצבים במיוחד בשבילכם. יוגי שיק מעניקה חום וייחודיות לכל חלל הבית.
יוגי שיק שילוב מיוחד של נוחות ונוכחות לבית. יוגי שיק מיוצר משתי שכבות בד, כיסוי חיצוני וביטנה. את הכיסוי ניתן להסיר לכביסה או לחדש מעת לעת, הבטנה ממולאת בכדוריות קלקר, ניתן לרכוש מילוי בעת הצורך.
*במוצרים מבד נמתח, המידה המוצגת אינה מדויקת על הסנטימטר.
*המוצרים שלנו מיוצרים בישראל. בייצור כחול לבן. מילגה תומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלויות .
מידה: רוחב 1.20 אורך 1.20 ס”מ.
הרכב חומרים: 90% פוליאסטר, 10% לייקרה
ש. כמה זמן מחזיק המוצרים?
ת. במילגה אנו משתמשים בבדים איכותיים מאוד ובתחזוקה נכונה יכול המוצר להחזיק מספר שנים.
מוצרי סדרת היוגיפוף פופים מבד נתמח בלבד בעלי שכבת בד כפולה כך שניתן להחליף במהלך הזמן את הכיסוי ולהוסיף קלקר במידת הצורך.
ש. האם יש אחריות על המוצרים?
ת. בהחלט. יש אחריות לשנה על תפרים ורוכסנים לכל סדרת היוגי פוף.
ש. האם אפשר לכבס את הכיסוי החיצוני?
ת. ניתן לכבס את הכיסוי של מוצרי סדרת היוגיפוף במכונת כביסה בטמפרטורה של 30 מעלות, סחיטה עדינה ולייבש במייבש או הפוך בצל.
בסדרת הדושי ניתן לרחוץ את המוצר ללא הסרת הכיסוי – סדרה זו אינה מגיעה בשכבה כפולה.
סדרת הקורדרוי והקנבס לא מגיעות בשכבה כפולה ולא ניתן לכבס את הבד
ש. מה הכוונה בריענון הפוף?
ת. מכיוון שכדוריות הקלקר נדחסות (אלו הם חוקי הטבע!). בכל אחד מסניפי הרשת ניתן להשאיר פוף למילוי יש לשלם על הקלקר בלבד לפי משקל והשירות ניתן בחינם. עמדת הריענון נמצאת בחנות המפעל שלנו באור עקיבא (יש לכבס את הכיסויים לפני הריענון). כמו כן בסניפים ובאתר מילגה ניתן לקנות קלקר ולמלא באופן עצמאי.
ש. האם ניתן לקנות כיסויים חיצוניים בלבד?
ת. כן. ניתן לרכוש כיסויים חיצוניים בלבד לכל המוצרים שלנו מסדרות יוגי פוף.
זמן אספקה במשלוח: 5-10 ימי עסקים.
איסוף עצמי: ניתן לאסוף לאחר יום עסקים אחד.
איסוף עצמי הינו ממפעל מילגה באור עקיבא –
רחוב התדהר 3
ימים א’ -ה’ – 10:00 – 17:00
למעקב אחר משלוחים – יש להקליד את קוד המשלוח שקיבלתם באתר אוריאן.
לבירורים נוספים ניתן לפנות למייל
service2@milega.co.il
תיקון ומילוי מוצרים- יתקבלו בסניפים בלבד וישלחו לטיפול במפעל.
המשלוחים באתר מגיעים עד פתח הבית
אנו עובדים עם מערכת משלוחים אשר מחשבת את נפח המוצרים הכולל בהזמנה וע”פ נפח זה מחושבת עלות המשלוח
החזרה מכל סיבה שהיא עד 14 יום מתאריך הגעת המוצר